Bannerem

2011. február 14., hétfő

Gazdátlanul Mexikóban

Üdv mindenkinek :)
Gondoltam írok már ide is... egészen régen nem tettem egy darab bejegyzést sem, és gondoltam itt az ideje :)
Nemrégiben megláttam, hogy van a Beverly Hills Chihuahua c. filmnem második része, és annyira nagyon vártam már, hogy jöjjön magyarul is, és tegnap megéztem :D Hát nagyon aranyos egy film volt :) Az első részét is imádtam de a kis töprentyű kutyusok csak extrázták ezt a filmet :) Ma úgy döntöttem megnézem az első részét újból, hisz azt is régen láttam, és már nincs sok emlékem róla hogy mi volt :)
Hát aki szereti a kutyás filmeket, akkor ezt kötelező megnézni, a hókölykökkel, és az űrkölykökkel együtt, mert azok is nagyon édesek :)
Jó filmezést! :)
moovie.hu :
Gazdátlanul Mexikóban
Gazdátlanul Mexikóban 2
Hókölykök
Űrkölykök

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése