Bannerem

2011. március 5., szombat

A Balszerencse áradása


Az egyik kedvenc filmem, már nagyon rég óta. Kicsikoromban, nem értettem a lényegét, de már akkor nagyon imádtam ezut a filmet. Az utübbi időben megnéztem, és most teljesen el vagyok csodélkozva, hogy milyen gyönyörű is ez a film, ahhoz képest,hogy Olaf gróf milyen ronda tetteket hajt végre... akkoriban Jim Carry miatt néztük meg a moziban ezt a filmet... azt hittük vicces, de nem. Mégsem bántam meg, hogy bementünk.
Azt mondom, ha ma tutymálták volna rám, nem néztem volna meg, láva az elejét, a Mini manók kezdetét... szerintem rögtön kikapcsoltam volna, és még mindig megrettenek a kígyótól, meg amikor összeakadnak a betűk :D egyszerűen imádom, és folyamatosan sírok örömömben a végén :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése