Bannerem

2011. március 20., vasárnap

Ramona and Beezus

Nagyon jó film volt :D Eszméletlen mennyire aranyos volt ez a Ramona kislány, és milyen kis lelkes.. egy igazi izgő mozgó 9éves kislány rengeteg energiával :D Csak ajánlani tudom! Selena Gomez színésznővel pedig teljesen meg vagyok elégedve! :) nagyon ügyesen játszotta a nővérkét... mintha csak valóban a nővére lett volna a kislánynak... Én azt olvastam, hogy Beezus azaz Selena "istencsapásként" néz kishúgára Ramonára... én azt hittem utálni fogja őt meg ilyenek, de nem! Erről csak egy két bizonyos jelenet vet képkockákat :)
Ez a kis történet egy nagyon boldog családról szól... egy igazi minta család, amilyet mindenki akar :) Kedves, Vicces apuka, megértő anyuka, tökéletes nővér, egy drága hugica, és egy kicsi baba, aki még gügyögni is alig tud... Persze hogy mindenkinek ez az álma! De ha egyszer az apa elveszti az álását, ez mind felborul... el kell adni a házat, és mindenki veszekedni kezd... a kis Ramóna mindent bevet, hogy figyeljenek rá, és hogy segítsen, de rosszul sülnek el mindig a dolgok... Beezus is mérges ezért rá egy Bizonyos fiú miatt :) De mivel ha nem az én jegyzetem az első (amit nagyon kétlek!) amit olvastok róla... ez egy Vígjáték, és minden jó ha a vége jó :)
Nos... egykifejezéésel : Nagyon izgi és vicces film!
Mindenkinek csak ajánlani tudom! Én a kedvenceim közé fogadtam és ott is marad! :)
Nézd meg Online

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése