Bannerem

2011. május 10., kedd

Karib Tenger Kalózai


Felütötte a fejét - a már amúgy is erős - Karib tenger kalózai fanatikusságom.
Most vasárnap kezdtem bele a maratonomba, és meg is néztem mind a három részét. Jack ravaszsága hihetetlen, és a hülyeségei már nekem is fájnak sokadszorra is. Nem is tudnék kiemelni kedvenc részt :) Elizabeth egyre elbűvölőbb, mint kalózok Királya, és Will... ohh a drága Will kinek a szívét nem rabolta még el? A Kalap - mint mindig - valami eszméletlen jól áll neki... főleg az a körszakáll... na jó de nem róla szól ez a bejegyzés... ;)
Szóval úgy történt ez a hirtelen KTK hiányérzetem hogy minden sarkon ahol befordulok Sparrow arcát látom...
Hogy miér is? A 19én premierre futó KTK4 miatt, aminek az előzetesén már fetrengtem a földről... az elején amikor Jack éppen belekezd a mondókájába azt hittem más a szinkron... hát majdnem hülyét is kaptam, de aztán jött a Rum, és akkor már tudtam "Ó Igen! Ő az én szeretett kalózom!"
Nos tűkön ülve várom már azt, hogy megnézzem Digitális 3Dben, ugyanis azt lehetetlen kihagyni nekem! Jack 3Dben! Na nem! Ha azt kihagyom az olyan mintha valami hatalmas bűnt követnék el!
De biztos, hogy újra itt leszek a mozi után és jó hosszú regét írok majd... mindenesetre az előzetest azért beteszem...
Találkozunk a mozikban ;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése