Bannerem

2011. május 11., szerda

Kellékfeleség

Hajnalok hajnalán mit nézzen az ember, amikor nem tud aludni, és már olvasni sem lát?
Elkezdtem kutatni jó filmek után, és rábukkantam egy s másra, amik igazán elkezdtek érdekelni, de éjfélkor már nem sok kedvem volt hozzá.... úgysem bírtam volna felfogni őket, így inkább valami vígjátékot kerestem és rábukkantam a Kellékfeleségre. Hallottam már róla egy s mást, de azt nem, hogy nem érdemes este megnézni, mert kiveri az álmot a szemünkből. Annyit nevettem rajta, hogy majdnem fel is keltettem anyáékat. Ha valaki kedvet kapna a nevetéshez, vagy egyszerűen csak szomorú akkor tessen csak ezt a filmet elővenni mert fenomenális volt.
Maga a film arról szól, hogy egy nőcsábász pasi talál magának egy olyan nőt, aki mellett meg tudna maradni... ámde a srác jegygyűrűvel szed fel csajokat, a lány pedig ki nem állhatja az efféle álszentséget. Így hát a pasas kitalálta, hogy éppen válik, de a csaj meg akarja ismerni a családját... No hát mi mást tehetne a srác, mintsem keres egy Kellékfeleséget, aki nem más lesz mint a saját asszisztense...
Hogy mi történik ez út közben azt már nem árulom el ;) A lényeg hogy minden percben előugrik valamilyen poén :) Nagyon jól megcsinálták ezt a filmet!
Sajnos nekem is csak a mozis változat jutott... amit itt találhattok meg: Online magyarul

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése