Bannerem

2010. november 17., szerda

Emlékek


Ez a szám... 
... Rengeteg mindenre visszaemlékeztem, amint ezt meghallottam. Az a sok emlék Szattival, ami most a hátunk mögött van. Nagyon hiányzik a nővérem. Olyan kár hogy alig tudunk dumálni :( A rengeteg időhátrány, és a sulis stresszek szörnyűek. 


A rengeteg emlék ...
...A kígyócska... amikor bevertem a fejem az ablakba, mikor felhívtál... na meg 1000meg egy más... csodás, s mind a hátunk mögött... már csak visszanézni tudunk, és remélni, hogy legyen még egy ugyanilyen szép nyarunk... EGYÜTT


A vidi...
Hát az biztos hogy nagyon könnyfakasztó... a legszomorúbb részeket tették bele. Nekem személy szerint és Bixinek nagyon tetszik... és ez nem is csoda. Nagyon szép. És bocsánat, hogy megint ennek a csajnak a Vidijét tettem be de nem lehet tőlük szabadulni! Nagyon tehetséges az biztos :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése