Bannerem

2010. november 6., szombat

SOHA!

És akkor... véleménynyílvánítás... nagyon nehéz nekem most ezt leírnom de úgy érzem muszáj...
Igen!! Sírós fajta vagyok! Olyan lány vagyok, aki az íróasztalban tartja a százdarabos zsebkendőkészletét, és most ehhez nagyon kellett!! Ehhez a részhez...
Kezdjük az elején... Elég vicces volt tényleg az a bizonyos jelenet, amikor mentek Elenáért... és az hogy Jeremy ennyit törődik Bonnieval nagyon aranyos... és sajnálom Bonniet hogy szegényke kezd kifáradni... meg am Tyler és Carolina nagyon összeillenének, ha nem két ellenséges félből lennének dehát erre a jó a Rómeó és Júlia Story nem? Szép volt, hogy úgy egyszerre támadtak... a Salvatore testvérek... jól körbekerítették a pasit :), na meg sajálom azt a Roset vagy kit... érzem ő lesz a kedvenc női szereplőm, aki még él :,(
Az a jelenet a Salvatore tesókkal... amikor Stefan elmondta, hogy miért is itatta embervérrel... meg amikor halottam a saját szavaimat, hogy önző volt, meg minden... úgy érzem megbocsáltottam Stefannak, és mostmár nem vagyok vele haragba... de ennyi volt. Eljött a vége... az utolsó jelenetek, és akkor kezdeném azt, ami igazán nyomja a szívemet.
"Szeretlek Elena! És mivel szeretlek... nem tudok önző lenni veled, ezért nem tudhatod ezt. Nem érdemellek meg, de az öcsém igen - puszi a homlokra  -Istenem bárcsak ne kéne elfelejtened, de el kell!"
Bizonyára mindenki tudja hogy melyik jelenet ez... mármint aki látta a részt. IGEN! ez az a rész amikor Damon búcsúzik. nem gondoltam volna hogy ez lesz a vége, szóval jóra számítottam, hogy Elena megbocsált Damonnak, és minden full Happy, de nem. Megint eleinte dunsztom se volt, hogy mit akar Damon bemesélni Elenának, és tökre elaléltam, hogy ilyen szépeket mond elenának hogy szereti... viszont akkor jött az... "Istenem bárcsak ne kéne elfelejtened, de el kell!"
Nagyon elkezdtem sírni és még mindig pityergek, ugyanis az a szám megy már legalább egy órája, amelyiknél elmegy Damon... jaj de istenem még könnyeket is ejtett!
Nagyon Szeretném hogy visszajöjjön. Remélem nem ment el örökké! Most úgy érzem magam, mint amikor Lexi halt meg.. szóval pocsékul.
Ha... ha a kövi részben nem lesz Benne Damon, vagy nem indulnak el megkeresni őt... nem nézem meg azt a részt!!! Sőt!! Addig nem nézek VDt, amíg a Damonról nem lesz szó a sorozatban! PONT!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése