Bannerem

2011. április 2., szombat

Henriett a kém: a blogháború! (BLOGGEREKNEK KÖTELEZŐ!)

BLOGGEREKNEK KÖTELEZŐ

Ki gondolta volna, hogy találok egy ilyen filmet is. Nekem iszonyatosan tetszett!
Azzal kezdődött, hogy délután nagy pakolás közepette láttam fél percet ebből a csodás filmből, és pont egy olyan rész volt benne, amiben a főszereplő pasi is benne volt... fogalmam sem volt hogy melyik film, de azt tudtam hol találom! A jetixclub.tk oldalon! Átnéztem azokat a filmeket, amiket még nem láttam a Disney filmek közül... pontosabban csak bele-bele kukkantottam, ugyanis tudtam, hogy a Waverly Place-es csaj játszik benne, így könnyű dolgom volt :)
Nos igen... amint megtaláltam rögtön belevetettem magam az izgalmas jelenetekbe, hogy hogyan is lehet egy blogger kém, és mégis miben kémked? Persze könnyű volt rájönni az elején, amint megtudtam, hogy az apja menedzser, és épp egy hatalmas nagy filmet forgatnak, ami persze egy srácról szól.
Egész izgalmas volt, és ez a Henriett igazi blogger csajként mutatkozott. Oda meg vissza voltam ezért a filmért!
Hogy mi is történik Heniettel ebben az izgalmas kalandban? Nos... annyit elárulhatok hogy egy bizonyos osztályblogért folyik a harc, de többet nem mondok el! Tudd meg azzal, hogy megnézed ezt a filmet! Még szerencse, hogy az osztályblogszerkesztésben nekem nincs riválisom :D xD

2 megjegyzés:

  1. imádom ezt a filmet

    VálaszTörlés
  2. nagyon szivesen megnézém ezt a filmet csak nem tudom hogy hogy kell !!!

    VálaszTörlés