Bannerem

2011. április 24., vasárnap

Vampire Diaries s02e19


No én most értem el oda, hogy megnézzem a Vámpírnaplók új részét.
Mondani sem kell hogy nagyon megszerettem Elijaht, és iszonyúan sajnálom Damont. Olyan kegyetlenség vele szemben ez az egész... és nagyon remélem hogy jól van Alaric.
Amikor Klaus Kilépett abból a szekrényféleségből rendesen elkáromkodtam magam, hogy húzzon vissza a *****.
Am az a legérdekesebb hogy én már gondolkoztam mindezen a "keverék" dologról és rendesen leesett az állam hogy Klaus vámpír és Vérfarkas is egyben. Na kíváncsi leszek mi fog ebből kisülni. Bonniet előre sajnálom :(
És ha valami olyat olvastam volna hogy a következő rész a Finálé????!!! *-*
hát remélem nem olyan fináléról beszélnek ami azt jelenti hogy ennyi a VDnek!! mi lesz velünk e nélkül a sorozat nélkül?

Ha nem tudnád hol keresd : TVD s02e19 Online

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése