Bannerem

2010. december 4., szombat

Folytasd a mondatot Fórumon :D

Ma reggel felkeltem és
az ablakon kinézve megláttam, hogy
zombik lepték el a várost, ezért
megkerestem a lángszórómat, amit
a Tescoban vettem, mivel
ott volt a leértékelt tesco gazdaságos áruk között, ahol
a rakétacipőmet ( LOL) is vettem mert
már régóta fentem a fogamat egy olyanra, hiszen
az mostanában nagyon menő, de
eddig nem volt rá pénzem, mert
mind elittam, mivel
alkoholista vagyok, de
jövő héten megyek elvonóra, ahol
más betegségekkel foglalkoznak ugyanis
az "Elvonó" név csak egy álca, úgyhogy
pár nap elteltével észrevettem hogy őrültek házába kerültem, ezért
megszöktem az éj leple alatt, pedig
tényleg szükségem volt segítségre, de
már nagyon hiányzott anyukám, aki
csinált nekem sütit, amikor
beléptem a falkába, ugyanis
vérfarkas vagyok, úgyhogy
Tapadnak rám a csajok, ezért
muszáj néha elbújnom előlük oda, ahova
A falkatársaim is szoktak bújni, ugyanis
őket is idegesíti a sikítozó tinilányok hada, akik
között a fórumosok a kedvenceim, ugyanis
ők a legjobbak, mert
nem sikítoznak, pedig
ők a legabnormálisabbak mind közül, mégsem
őrülnek meg egy híres ember láttán, mert
inkább elájulnak, úgyhogy
néha újra kell őket éleszteni, pedig
mindenre felvannak készülve, hiszen...
a napjaikat ilyen esetek előretervezésével/álmodozással töltik, de
mindez nem a valóság, ezért
kénytelenek voltak megkeresni a kisfiút a varázsceruzával, aztán
a kisfiú felhelyezte a ceruzáját a falkavezér nem szép helyébe, mert
rajzolás helyett inkább így akarta életre kelteni, bár
ez nem volt szép tőle, hiszen
mint tudjuk, az alfa nem meleg és a kisfiú is rajzolni tud jobban, így
inkább kivette, hogy
bárányfelhőket rajzolhasson vele, habár
a ceruza zöld volt, ezért
inkább füvet rajzolt, amit
aztán a haverjaival elszívhat a suli mögött, miután
megtanulták a legfontosabb leckét, ami
így szól: a fű pusztítja az agysejteket, de
ők úgy tudták nekik túl sok van, pedig
múltkor is Amerikát mondták Magyarország szomszédjának, ugyanis
nem minden arany, ami fénylik, hiszen...
a sör is fénylik, de
mégsem arany, pedig
sokáig ezzel hitegettem magam, hogyha
esetleg az lenne, akkor
Talán milliókat érnék, ugyanis
már rengeteg sört megittam, mert
Mint nemrég mondtam alkoholista vagyok, de
nem csak a sört szeretem, jöhet bármi, ami
alkoholt tartalmaz, bár
azért a konyakmeggyet nem szeretem annyira, viszont
a múltkor befaltam egy nagyadag bonbont, amitől
kihánytam a belem, ezért
be kellett mennem a korházba, ahol
szembejött egy cuki ápoló, aki
nem volt más Mint Stefan a VD-ből, akit
elküldtem inkább a bátyáért, mert
őt sokkal jobban szeretem azon egyszerű oknál fogva, mert
olyan tengerszínűek a szemei, amikkel
transzba ejti a lányokat, akik
nem mások mint megint a fórumosok, ugyanis
ők mindenhol ott vannak, de...
Damon mégsem jött el, mert
velem töltötte az éjszakát és nem akaródzott elmenni, pedig
eredetileg csak a véredet ment szívni, és
a nevedben írkálni A fórumra, aztán
végül is úgy döntött, hogy
inkább nem jön a fórumra, mert
ő is olvastam már a Twilightot és nem tetszett neki, ami...
elég ciki, így
inkább magában tartotta, nehogy ne legyen menő, aztán
mégis el kellett mondania az egyik részben, aztán
hirtelen Jacob beugrott az ablakon a szobába, mert
meg akarta mutatni a félmeztelen felsőtestét, hiszen
olyan izmos és szexi, mivel...
a vérében van, szexinek születni kell, de
ez nem jelenti azt, hogy a teste miatt szeretjük, ugyanis
ő egy kedves, okos, forrófejű srác, tehát
van amikor kijön a sodrából, mert
a farkashormonjai miatt ingerlékenyebb, ezáltal...
nem ajánlatos nagyon felbosszantani, bár
mérgesen is vadítóan szexi, tehát
igazából mindegy, mert...
lányokat úgy sem bántana, és
ezért úgy döntött, hogy
kezdjünk egy új mondatot. :D


Egykor mikor még csak 9 éves voltam, azt hallottam hogy
nincs is Mikulás, ezért
elindultam a Nyuszit megkeresni, hogy
tojjon nekem hímes tojásokat, de...
ő sem létezik, így
mély depresszióba estem, de
nem tartott sokáig, mert
a fogam eltűnt a párnám alól, és
a hitem újra visszatérni látszott, mikor
kiderült, nem a fogtündér vitte el, ezért...
útra keltem, ahol találkoztam egy
beszélő répával, aki
azt mondta hogy egy öregapó húzta ki a földből, amikor
bekopogott egy öreg asszonyhoz, hogy kölevest akar főzni, pedig
Pedig azt nem is tud a nénike , de azért...
főzött egy hatalmas hordó pálinkát, majd...
azzal locsolta a kertben az indokolatlan mennyiségű zöldséget a Babi néni, de
az ÁNTSZ hamar lekapcsolta, ezért
kénytelen volt elosztogatni a megmaradt bort, ami
igazából, mint tudjuk, pálinka volt, de
vannak bolondok akik bornak olvasták véletlenül , de
semmi baj, mert amiből lekvárt lehet főzni, abból pálinkát is, mert
a pálinka is gyümölcsből készül, habár
ezt nem sok ember tudja, de azért
bőszen isszák, mert
állítólag finom, de én ezt nem tudom mert
én csak kávén élek, ami
ébrent tart a munkámhoz, ami nem más mint
lencse válogatás a búzaszemek közül, de...
ne tévesszetek össze Hamupipőkével, mert
Ő a cipőjét hagyta el, hiszen
ilyen béna volt, aztán
éjfél után összetalálkozott a három kismalaccal, akik
le akarták vágni hamupipőkét ebédnek, ugyanis
emberevő disznók a Saturnuszról, akik...
Hamupipőke húsától herceggé változnak, és
ezek kengurukká változtak, utána...



Eddig ennyi van :D Én szakadok a nevetéstől :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése