Bannerem

2010. december 5., vasárnap

Dizi :)

Mint látjátok új Dizit hoztam :D Gondoltam valami karácsonyi hangulatra vágyom, és amint elkészítettem a hátteret, ragaszkodtam a mai divathoz, a Lilához :) A mellékelt kép lett volna amúgy a fejléc, de nem illett a háttérhez, így kénytelen voltam új fejlécen törni a fejem, és hát így sikerült megoldani eme roppant fontos ügyet! :) Bár még nincs karácsony, de előlegnek ezzel szeretnék nektek Boldog Karácsonyt kívánni!
A képen látható személy Dr. Reid a Criminal Mindsből (Gyilkos elmék), az új mániámból... bár még csak aza elején járok, de ez a cukorpofa már teljesen a hatása alá vett!! :)
Mellesleg amint elmúlik eme téli időszak visszarakom a régi Dizit! nem kell félni akinek nem tetszik :D Nem marad így örökké, csak ha megszavazzátok, hogy cseréljem le azt a régi dizit is! :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése