Bannerem

2010. december 7., kedd

A világ egyik legeslegszebb pasija!!

Matthew Gray Gubler Japánban épp fotózáson vett részt...
Épp CMet néztem, és akkor ráírtam Lulura... gondoltam megemlítem neki, hogy büszke legyen rám, hogy egész este nem aludtam, mert nekem meg kellett néznem még egy... ööö akarom mondani pár részt, de akkor említette hogy sokkban van... Kíváncsi voltam hogy mi a baj, és akkor világosított, hogy új képek fórumon... gyorsan fel is szaladtam, és még mindig sokkban vagyok!! Te jó ég!! Ez a pasi túl szívdöglesztő hogy a földön járjon!! Őt inkább hordozni kéne szépségének köszönhetően, mint régen a királyokat!! *csorog a nyála*















"És akkor az Édescukor Pindur Kandur Megmentette a világot" (by Lulu barátnője+Lulu :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése