Bannerem

2010. december 15., szerda

Narnia és a hajnalvándor útja

Betegség.... miket nem művel egy kis vírus nem igaz? De mikre nem késztet? :D Unatkoztam, nem tudom elaludni... gondolom ismerős érzés ;P Ígyhát kénytelen voltam megnézni az új Narnia részt. Már amikor megtudtam, hogy lesz 3. része, már akkor nagyon örültem neki, mert hatalmas Narnia rajongó vagyok! :) A kedvenc részem az első rész! Annál jobb már úgysem lesz. Általában így szokott ez lenni a filmsorozatoknál :/ De attól függetlenül mindet szeretem. Ez a rész is szép volt. Nekem személyesen egy kicsit unalmas volt. Nem kellett volna bele az a kölyök szerintem, és bár Lusi rajongó vagyok azért nekem hiányzott a másik két főszereplő is.
Viszont szép szokásom szerint, mint minden rész végén bebőgtem egyet XD Nagyon szép mindig a vége... amikor hazamennek, és mivel én letöltettem, és Camos verzió volt, szimplán csak a zenéje elejét hallottam de már akkor belezabultam ebbe a  számba! Nagyon szép! És csaknem olyan 10-05 percet kerestem. Szerencsére megtaláltam ♥ Hála neked Google ♥ :D
Úgy mellesleg aki szereti ezt a film/könyvsorozatot az nyugodtan megnézheti! Nem olyan szörnyű! :)

Narnia 3 Online Szinkronnal! (moovie.hu)
Letölteni BIGTorrenten töltöttem le!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése