Bannerem

2011. június 12., vasárnap

Árny és Fény

Imárom eljutottam oda, hogy blogról írjak élménybeszámolót, hisz eddig csak a Favorit blogoknál olvashattatok imádott blogjaimról. Hát most eljött az ideje, hogy egy különleges fogással szogáljak nektek, ami nem más, mint Niara Stanfire alkotása. A folytatásban olvashatjátok is, hogy mit írtam kommentbe neki, és hogy mi is az a bizonyos ajánló, amit szinte nem is kellene megírnom, hisz engem is már maga a cím megragad, nemhogy a Niara által alkotott vonzó kis hátoldal, amibe ha belekezdesz, nem bírsz ellenálni, hogy ne lapozd fel.



Egy lány... kinek a tűz nem árthat.... egy személy, akiért angyalok és démonok harcolnak. Mi van, ha az az egy személy pont te vagy, és a nélkül rohan el a világ melletted, hogy észre sem veszed a titkokat, amiket a barátaid hordoznak.

A szomszéd, aki hív a sötétségbe... te engednél a csábításnak hogy rossz légy?
Carry egy átlagosnak nem mondható lány, akinek a hangulatától függően változik a szeme színe... na meg persze az, ami benne lakozik. Ahhoz képest, hogy egy egyházi iskolába jár, olykor olykor hívja a sötétség, és akárhogy is küzd ellene, néha túllépik nála a tűréshatárt.
Ez a magával ragadó történet lélegzetvisszafolytóan hívogatott engem már akkor, amikor megnyitottam a linket. maga az oldal már tele volt titkokkal, és azzal a vággyal, hogy megtudjam mi is lakozik benne. Elég volt már magát a videót megnéznem ahhoz, hogy belekezdjek ebbe a toppant érdekes történetbe, és Niara fogalmazása is teljesen magába ragadott.
Téged magával tud rántani a sötétség? Hát ne habozz! Ugorj fejest a vakvilágba... titkok és kérdések tömkelege... bennem most ez lakozik, miközben már a körmöm helyét rágom. Olvasd hát te is ezt a roppant érdekes történetet, és ragadjon el a fény, melyben az árny csábítása húz. Niara írománya engem már elragadott! És téged? Ha nem, csak kattint a képre, és tudd meg, nekem milyen drogot is adtak be, amitől én hajnalban sem tudtam megállni, hogy ne olvassam tovább!

Igaz ez nem a legjobb ajánlóm, de megtettem amit meg tudtam tenni :)
Most pedig következzen az az iszonyathosszú kommentem, amit a Blogger hibásnak vélt, hiszen átléptem a 4000-res karakterhatárt

Figyelem a komment Spoilerrel van tele! 



Huh... hát... kiabálnom sem kell, hogy "HOL A KÖVETKEZŐ FEJEZET" meg hogy "JAYDONT DE TÜSTÉNT!!"
Ha feleltél elnézést kérek, de nem bírtam megállni, hogy ne kiabáljam ki egészen Dunántúlig innen Nyíregyházáról, ahol jelenleg most minden villany felkapcsolva és csak úgy pattogzik a magyar káromkodás minden háznak a faláról :D
És akkor ... "Mai hajnali kétórás helyzetjelentésünk következik" - hallattszódna az Árny és Fény TV csatornán, amit ha gazdag leszek csinálok egyet, de valljuk be... nem vagyok az, ezért csak komiban tudnom személyes, mélyről fakadó érzelmeimet és gondolataimat közölni.
Kezdjük is az elején... mint már egyszer leírtam neked személyesen - bár nem négyszemközt, mert akkor minek is írni, amikor ott vannak a szavak is betűk helyett - hogy az eleje már alapból magával ragadó és páratlan volt. Már akkor teljesen beszippantott ez a világ, és ámultam bámultam milyen tehetséges íróval is "állok" szemben. Maga a fogalmazás... hát mondanom sem kell hogy papírra illő, és nagyon szemrevaló. A történet pedig...
Na oké, nem akarok mindent ismételni, így inkább annyit írok, hogy a körülmények és a történések valóban kiszámíthatatlanok... a fene sem gondolta volna, hogy az én imádott Jaydonom - igen megint itt járunk - Elmegy tényleg, és nem mondja azt hogy "Háhá na ezt jól bevetted". Azt hittem, hogy mivel ő - szerintem - igazi angyal akkor észreveszi, hogy Carry veszélyben van így, hogy Hirem is a városba költözött... minden esetre ez a tette még tele van számomra kérdőjellel, de ennek az orvossága csak az lenne, ha megint leírnám azt, hogy "'új fejezetet akarok!" Amit persze ki kell érdemelni, na meg meg kell próbálni nem mohónak lenni... itt állt előttem 15 fejezet, és még többet akarok? Na azért álljon már meg a menet... oké, hogy ez most nálam olyan mint az alkoholistáknál de nana... azért mégiscsak türtőztethetném magam. nem szép dolog hogy ennyire kell a "pia" :D de ez vagyok én... egy kíváncsi olvasó, aki értékeli a jó történeteket, és külön szurkolói tábort indít pompomlányokkal ha az kell, hogy mihamarabb új fejezetet kapjon, különben ki tudja milyen elvonási tünetekkel jár ez a jelenség.
Hirtelen váltásnak - csak hogy nehogy már én legyek a téma megint - újból visszatérek Jaydonra, akit nagyon megszerettél velem, és irtóra sajnálom, hogy melegnek tetteti magát, vagy az is... mindenesetre érdekes egy meleg angyal - ezt nézd el nekem... én mindvégig így képzeltem el az egészet, hogy Jay angyal, Hirem társasága pedig ördög, és ha bele is trafáltam nem kérek választ, mert jobb a homályban bolyongani kíváncsian hogy igazam van e - Ezt a Hirem gyereket meg nagyon nem szeretem akármennyire is szexy lehet... nem tetszik ez az új Carry... sokkal jobb volt a Jayféle, és remélem hogy visszatér a jó útra, ha az volt a jó út, amit az elején olvashattunk róla, aki a macskájáról áradozott, miszerint az volt a kiszemelt pasi, és tisztelte a nevelőapját, és még ha nem is vallotta be, szerette a tesóit. tetszett az a Carry... sokkal jobb volt mint a függő boszorkány, vagy ha úgy tetszik vámpír.
Őszintén elkezdtem sírni amikor Jay elment, és ez az érzés még mindig - így több óra elteltével sem - nem múlt el, és féltem. Vajon hova mehetett, és jól van e? Kíváncsi vagyok Gin Mit titkol, és minden másra is, ami Jayel történt/történik.
Kíváncsi vagyok Carrynek visszanő e a feje lágya, és Tina mire gondolt, akkor, amikor azt mondta, hogy a markukban van... és mégis ki az a Gabriel?
Tina vajon hogyhogy nem olyan gonosz, mint a többi zöld szemű?
annyi kérdés van, amit csak a következő fejezetekből tudhatok meg mint a nyű, de ez a jó egy történetben... a kérdések tömkelege, amik időről időre szaporodnak, míg egy egy kérdésre megkapjuk a választ.
Ezért is tetszik annyira ez a történet. Minden fejezettel egyre érdekesebb, és minden mondattal egyre jobban magába ránt...
Köszönöm, hogy rám találtál, és mindenkinek ajánlom ezt a történetet... már egy újabb rajongót szereztél az én személyemben, mint amit Chaten is olvashattál, és tényleg hálás vagyok mindenért! Csak így tovább és igyekezz a folytatással mert haja... az a baseball ütő nem sokat fog érni :D


Puszi - ilyen késői órán - Szoffy!


Ezt írta ki a blogger :
HTML-kódja hibás: Nem lehet több, mint 4 096 karakter

10 megjegyzés:

  1. Hááááát, még mindig komolyan nem jutok szóóóhoz :D:D:D Annyira aranyos vagy :D Nagyon köszönöm, és ilyen jó ajánlóóót!!!! WoooW :D:D:D

    Igazából... nem is tudom rendesen megköszönni, csupán azzal, hogy folytatom a regényt :)))

    Mikor mondtad, hogy elképzelhető, hogy bejegyzésben is szerepelhetek, még meg sem gondoltam, hogy egy ilyen különlegesben :D:D

    Örülök, hogy ma "személyesen" is megismerhettelek, és hogy Jaydon ennyire megragadott téged :D Sikoltozd csak nyugodtan a nevét, kedvez az egójának, ezt nagyon szereti hallgatni, és a virágokat az öltözőbe kéri :PP

    <3<3<3

    Millió puszi - inmár hajnaltájt -, és hálás köszönet a Fény oldalán :)))

    Niara Stan

    VálaszTörlés
  2. :) Örülök hogy tetszik :D
    Sajnos csak ennyi telik tőlem kis kezdőtől :)
    Én is örülök hogy ma tudtunk beszélgetni majdnem hajnali egy óráig, és aztán meg folytattam a történetet, és meg sem álltam a bejegyzésig...
    Még mindig nem húnytam le a szemem, szóval nem tudtam aludni egész éjjel... na azért remélem még fennt tudok maradni este ;)

    VálaszTörlés
  3. Szia! :D

    Tudod mennyire örültem, hogy az ajánlódat olvastam? :D Úgy érzem, hogy nagyon jóban vagyok Niával , így most vele örülök :D Tök jókat írtál róla :D Az ajánlód pedig marha jó, mi több tökre örülök neki asszem én is kiteszek pár fb-s hirdetést :D
    Am, bár még nem ismerjük egymást ,de nagyon szimpinek tűnsz, főleg azután a postod után :D

    VálaszTörlés
  4. Örülök nagyon hogy tetszett, és bár Niarával még nagyon fiatal az ismeretségünk sokat hallottam már rólad, és biztos te is olyan aranyos vagy mint ő. :)
    Maga a bejegyzés pedig teljes szívből ment mert tényleg nagyon magával ragadott :)

    VálaszTörlés
  5. Meg is látszik és érződik is , hogy mindent bele adtál! :)

    Puszi :)

    VálaszTörlés
  6. Szia! Nekem is tetszik az ajánlód, tényleg nagyon tetszett. Választékos és érdekfeszítő. Ha nem olvastam volna az Árny és fényt, most tutira elkezdeném. :D
    Hihi!
    Niara pedig tényleg megérdemli, mert tehetséges és sok munkát fektet a regényébe. Remélem, sikere lesz!

    Szép munka! Jó volt olvasni.
    Pussz!
    Hédi :)

    VálaszTörlés
  7. örülök, hogy ennyire inspirálóvá sikeredett :)
    És én köszönöm hogy elolvastátok :)
    nagyon jól esnek ezek a dicsérő és egyetértő szavak :)

    Puszi!! :))

    VálaszTörlés
  8. Mert nagyon is megérdemled, Szoffy :))) Ügyes vagy nagyon, és remélem egyszer tényleg átnyújthatom a dedikált példányt hálám jeléül :D

    VálaszTörlés
  9. Nia annak én örülnék a legeslegjobban :D és akkor nem győznék hálálkodni :D

    VálaszTörlés
  10. Szia.huh én most találtam meg véletlen és be kell valljam nagyon szépet írtál.én nem tudok ilyen szépeket írni mint ti''írók''így csak annyit fűznék hozzá hogy nira történetével kapcsolatban nagyon is igazadvan.annyira csodálatos hogy a boltokban a helye.és kedves szoffy azthiszem ezt a csodálatos kommentet őszintén megérdemli és ennél szebbet szerintem nem is kaphatott volna.neked gratulálok a kommenthez vagy ajánlohoz nirának meg mégegyszer a történethez.puszi nektek szép estér.Hanni

    VálaszTörlés