Bannerem

2011. június 4., szombat

Beastly


Figyelem! A bejegyzés Spoilert tartalmaz... 
nem is olyan kicsit... :)


Immáron sikeresen letöltöttem a Belastlyt magyar felirattal :) Nem hiába imádom azt a bizonyos Transfer torrentoldalt, hisz 10 percet sem kellett várnom, hogy lejöjjön :) Nagyon szép volt a képe, és a feliratidőzítés is tökéletes.
No de a filmről... nos én már láttam angolul is, amikor kijött. majd bepisiltem az örömtől, hogy a kedvenc könyvem immáron filmben is láthatom, viszont nagyon csalódott voltam, amikor nem volt felirat. Hetekig kutattam feliratért, és mire találtam kiderült, hogy nem egy idősíkon fut a felirat és a film. Végül ma találtam meg rendesen, és így másodjára sokkal jobban tetszett. Próbáltam elfelejteni a könyvet, hogy abban mi volt, és így már sokkal jobban tetszett, ugyanis először kiakadtam, hogy mi az, hogy nem a bejárónő a boszi? Meg hogyhogy Vanessa játssza Lindy szerepét... szóval teljesen fel voltam háborodva, de így, hogy mostmár feliratosan is láthattam egészen kellemes volt a filmezés.
Sokmindent hiányoltam belőle. Nagyon nagyon nagyon sok mindent kihagytak, és máshogy ábrázoltak. A Könyvet imádom, és ez a film is nagyon tetszetős, de nem az, amire vártam. Nem e miatt ültem tűkön.
Jó oké... tudom nekem semmi nem tetszik, meg mindennel bajom van, amikor közben dicsérem de most na... ilyen vagyok és megmondom a véleményemet, hogy mi tetszik, és mi nem.
Ha ti is kíváncsiak vagytok erre a filmre a http://transfer-tracker.eu/ oldalra, és regisztrálj amíg lehet :) Egyelőre ingyenes a regisztráció tudtommal, de ha mégsem akkor írj e-mailt és küldök meghívót, ha engedélyezik :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése