Bannerem

2011. július 11., hétfő

Soul Eater - Lélekfalók

Immáron megint felültötte a fejem a sorozatmánia... és nem is akármilyen sorozat.
Újjonnan megint animéket kezdtem hajkurászni... DE MIÉRT PONT ÉN AMIKOR ÉPPEN KOMOLYODÓ IDŐSZAKBAN VAGYOK?!
Mindegy... akkor egy gyors futamot itt levezetek hogy mi is ez a rendkívül imádott kedvenc sorozatom!
Múlthéten néztem végig először, pedig már régóta belekezdtem az animax tv csatornán.
Egyszerűen eddig semmi nem késztetett rá, hogy belekezdjek, ámde a sors úgy hozta, hogy valahogy belebotlottam újból.
Hogy miről is szól? Hát erősen kétlem hogy meg tudnám fogalmazni, de annyit mondhatok róla, hogy elég egy idióta mese, mégis komoly...
A lényeget tényleg nem tudom elmesélni, mert akkor itt regéket írnék, és lelőném a poénokat én meg azt nem szeretném, így csak ennyit mondok:
"Az egészséges lélek, az egészséges testben és elmében lakozik"
Elég érdekes sorozat, de én imádom :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése