Bannerem

2011. július 11., hétfő

NANA

A - szerintem - híres sorozatot nekem már harmadjára sikerült megnéznem az elmúlt időben, majd keresések árán megtaláltam a Filmet is, és azt is felfaltam úgy ahogy volt... bár a második részét sehol sem találtam feliratosan T_T
Mindegy... de most egy jó kis ajánló...
"Amikor 16 éves vagy, mindenkibe beleszeretsz. 17 évesen megismersz valakit, akit különlegesnek hiszel, de hamar 18 leszel, és már túl is vagy az első csalódáson. Mire betöltöd a 19-et, megtalálod azt, akit mindig is kerestél, de az érzések gyorsan változnak, és 20 évesen újra kezdenél mindent. De legbelül tudod, hogy valaki csak rád vár."
Ez az anime ajánlója ^^ Én ebbe az idézetbe szerettem bele és azóta is imádom... sőt! Annyira hogy képes voltam egy blogot is készíteni neki, és szépen lassan leírom az egész történetet!!
És íme az én ajánlásom ^^"
"Két egyidős lány... egy napon, egy vonattal Tokyóba utazik... ilyen a világon nincs... főleg hogy mind a kettőjüket Nanának hívják.
Mind a ketten hatalmas álmokkal és célokkal utaznak Tokyóba, hogy elkezdjék élni az életüket... Azt az életet, amit oly nehéz is elkezdeni, ha nincs melletted egy társ.
Erről a kezdetről szól ez a kis történet. Erről a két lányról írom most ezeket a sorokat, hiszen ők ketten annyi mindenen fognak túlesni mindössze fél év alatt.
Szerelem, csalódás, barátok, tragédiák... de ők mindig is kitartanak egymás mellett... hacsaknem fontosabb nekik a büszkeségük."
Mindezt megtalálod itt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése