Bannerem

2011. október 5., szerda

Full Metal Alchemist

És akkor jöjjön a sokakat megrémítő kémia.
ÁÁ nehogymár megijedjetek! Ennek az animének alig van valami köze a kémiához... még ha nem is érted, akkor is felettébb szórakoztató, és eseménydús anime a Full Metal Alchemist.
Nekem hatalmas kedvencemmé vált, már az első résztől, és bár a kémia nekem sem az erősségem, mégis érthető volt az egész.
Először a testvériséget láttam még az Animaxon, vagy az A+on, én magam sem tudom már hol, és akkor is teljesen magával ragadtt Edward hirtelen haragja, és vicces megjegyzései, pedig nem is mondtak rá olyasmit, hogy "Még a bolha is nagyítóval láthatja" egyszerűen csak megjegyezték, hogy kisnövésű, és épp ezért olyan nevetséges.
Vannak benne elszórva igazán elvont részek, mint a 13labor rejtélye... ez a rész emlékeim szerint ugyanúgy megtalálható a Tesvériségben, és a "Bölcsek kövének nyomában" c. évadokban.
TUdni illik, ugyanis, hogy a kettő nem ugyan az... én is azt hitten először, hogy a Testvériség folytatása a Bölcsek kövénnek nyomában részeinek, de ez nem igaz... teljesen más szálak vannak, és szerintem a Testvériség sokkal izgalmasabb is, néhol Bleach érzetet sugároz, máshol pedig Soul Eatert... legalábbis én megtaláltam benne mindkettőt.
Szerintem érdemes elkezdeni, csak nehogy kavarodás legyen belőle, ugyanis engem is jól összezavart a második évad ;P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése