Bannerem

2011. október 5., szerda

Vadmacska Kommandó

A minap volt annak a napja, amikor befejeztem végre az utolsó részt is... kissé unalmas volt már, hogy sosem lesz szinkronosan, és nagyon idegesített, hogy a felénél hagyták abba mindig, amíg kicsi koromban mindig reménykedve néztem meg a teletexet, hogy na holnap hátha lesz a következő rész, viszont üsse kavics nem volt... szerintem igen aljas dolog volt a legizgalmasabb résznél abbahagyni, viszont most már mindegy.
Tegnap rávettem magam, hogy megnézem most már végig, és pár órája végeztem is.
Nagyon érdekes volt a vége, és valóban könnyfakasztó. Én is ugyanúgy reménykedtem Zoeyval együtt, hogy Mark mosolya megint beragyogja a képernyőt, és hála az égnek sikerült! Drent ugyanúgy megsirattam, mint a másik kicsi űrmanót, akinek a mai napig nem sikerül megjegyeznem a nevét, és nagyon büszke voltam rá, hogy mekkora áldozatot hozott a szerelméért ^o^
Bár azt sajnáltam, hogy Brigite és Eliott között nem nagyon történt semmilyen előrelépés, pedig annyira reménykedtem *-*
Nos... úgy látszik most lelőttem mindent, de valójában nem nagyon zavar, hiszen gondolom sokak ki vannak éhezvea válaszokra... ha van kérdés nyugodtan lehet hozzám fordulni (lavo@citromail.hu)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése