Bannerem

2011. október 5., szerda

Lovely Complex

Üdv mindenkinek!! Azt a kutyafáját de régen írtam ide utoljára... nem baj, most, hogy van egy kis betegszabim úgy döntöttem bepótolom amit tudok :D
Kezdjük is...
Először be szeretnék mutatni egy két nagy kedvenc animémet, amiket az utóbbi időben sokadjára is megnéztem...
Szóval jöjjön először is a Lovelay Complex, rövidítve a Love*Com

Egyik barátnőm mutatta meg még nyáron, és azóta sem bírtam magammal, hogy ne nézzem meg újra és újra és újra... Egyszerűen megunhatatlan az elejétől a végéig... Nagy kedvencem, a mindenki által utált (legalábbis az én ismerőskörömben) Kohori... de ne kezdjek már rögtön a végével! Kezdem is az élménybeszámolómat!

Ez az anime tele van humorral, és drámával. Az egyik nagy kedvencemmé vált, mint már azt írtam.
A történet egy magas lányról, és egy alacsony fiúról szól, akiket csak úgy neveznek :"Defekt duó"
ezt a nevet a 4 éven keresztül tanító osztályfőnökük adta már az első napon, hiszen annyira nevetségesek együtt, hogy az már tragikus. A két személy, ki nem állhatják egymást, egészen addig, amíg Risa(A magas lány) rá nem döbben, hogy mit is érez valójában Ootani iránt(a meglepően alacsony fiú) iránt, ez persze hamar bekövetkezik... rögtön az első évben, majd a következő években, NAGYON LASSAN rádöbbentik a barátai a fiút, hogy mi is a szitu, ugyanis magától nem esik le neki, Risa próbálkozásai.
Felfogóképességeinek szintjének köszönhetően Ootani sokáig örlődik, hogy akkor most mit is érez viszont Risa iránt... de hogy végül beadja e a derekát, azt csak a saját szemeteknek hihetitek el!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése