Bannerem

2010. október 8., péntek

5. rész zenéje... na meg mininovella :D

Nos... az egyetlen kedvenc számom az 5. részből.. és az egyik kedvenc részem is egyben ami alatt ez a szám megy... ahogy Elena visszanéz Damonre, hogy "Ez volt az a Damon aki a barátom volt" ... jaj szegény Damont annyira... hát nem is tudom :( Meg ahogy Damon elmondta Elenának a dolgokat :( Nem azért de ez anygon szép jelenet  volt... most is könnybe lábad a szemem ahogy ezt a számot hallgatom :( és pedig bizony ezt a számot fogom hallgatni egy jó ideig =( annyira szomorú az egész... na meg az egész rész szomorú volt... :( amikor Líz lelőtte Damont... az ideg elkezdett rángatni, és elkezdtem sírni.... mint amikor Lexi halt meg (Lexi a kedvenc szereplőm az egészben) Szóval nagyon rossz volt nekem =( az a baj am ilyenkor, hogy én olyan vagyok hogy teljesen... mintha benne lennék a sorozatba, és a kedvencem szemével nézem az egészet (szóval mostmár Damonéval... de a Lexis részt Lexi szemszögéből néztem :D) Egy szó mint száz... remélem helyre jönnek a Dolgok Damonnak ... =( Nagyon szeretném hogy ő boldog legyen... sokkal jobban mint bárki más szerintem. Nagyon együtt érzek vele, és amikor róla van szó... vagy folyatom a nyálam patakokba, merthogy olyan szexi, vagy szomorú vagyok, mert elkeserít a gondolat, hogy milyen neki... mindenki Stefant szereti jobban... az oké hogy úgy gondolják, hogy ő tehet róla... de mi lett volna ha Stefan nem lett volna? Szerintem Sokkal rendesebb csávó lenne... sőt! talán nem is lenne vámpír, mert hát bizony... egykor Stefan volt a rossz fiú... és Damon a jó... nem csodálkozom Damonon hogy ilyen... azért a szomorúság igenis meg tudja változtatni az "embert". Szóval nekem ez a véleményem az egészről... Elenát nem utálom annyira de Stefant kizártam a szívemből... száműzött. ha tudtam volna az 1. részeknél az elméletemet... nem utáltam volna annyira Damont :/ De bizony volt idő amikor Stefit szerettem... régi ronda idők -.-".
Na jó... egy szó mint száz elég ennyi ... am a zenéről szólt volna az egész de átfolytunk más vizekre... a lényeg hogy az 1. másodpercektől már imádtam a számot, és tudtam hogy nagy kedvenc lesz :) így is lett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése