Bannerem

2010. október 31., vasárnap

csak mert lemaradtam :$

Az új rész zenéje... hát nem tudom behatárolni, hogy hol hallható, de azért leírom mit gondolok az új részről, és hogy mit váltott ki belőlem. Az egész úgy kezdődik, hogy talán egy nagyon picit egyre jobban kedvelem Stefit! De ez annak köszönhető, hogy Damon egy olyat mondott, h "Nézd mit tett velünk" vagy valami hasonlót... még hogy összedolgoznak :/ Hát mindez a furcsa helyzet velem ezért van!! :/
Ééés!! Sajnálom is Stefit azért, mert ... hát Elena miatt... a csajt meg nem bírom! Nem értem mit nyavajog, hogy vége Elvileg Kathrinenek, de még így se akar Stefivel járni!! Úgy utálom most!! És Bonnie meg aranyos volt most :) Most kedveltem Benettéket! Az a csaj meg nagyon rendes volt :) Bírtam hogy segített Stefiéknek :) Jeremy és Bonnie meg.... hát... még léehet valami... vagyis ez a rész nagyon ezt sugallta!! :D De nagyon felnőtt a mi kis Jeremynk... nemrég még olyan kis gyerek volt most meg... igazi bátor srác :D Meg ahogy Caroline csapdába csalta Kathrinet ... huuu hát tényleg tutituti volt... Viszont a harcnál!!!! ÁÁÁÁÁ Amikor úgy állt a helyzet hogy Damont mindjárt ledöfi az a kis ****** itt sikítgattam, hogy "NEEE" meg hasonlók :D aztán meg jött Jeremy segítségnek :) uhh de a végén... ahogy Damon nézett mikor rátolta Kathrinere az ajtót... uhh Damon nézése... jaj szegénykém =( Na de kíváncsi leszek am Tylerre is! és arra a valakire aki megtámadta a legvégén Elenát! most valahogy beugrott Isabell... hát... őt is biztos fogjuk még látni! :)


OOOH! Szatti küldte nekem tegnap!! Azt mondta én jutottam eszébe erről a számról, és ... jaaaj!! olyan drága nekem ez a csaj!! na meg ez a szám most olyan hangulatomhoz illő!
Ne is kérdezzétek!! Annyi hogy Pasi ügy... meg hát mint mondtam Valóra vált álmokon is... szét voltam eléggé esve és most is még egy kicsit, de vannak kik bennem tartják a lelket! Bixinek meg kitartás!! :)







Ehh!! Megint Szattis link! :P Viszont sajnos tájékoztatót nem adhatok!! :) Ezer bocsánat!! :) A lényeg hogy tetszik a szám :)












XD Megint Szattis link... De ez régi! :D Ahányszor elindítom valahogy leragadok rajta XD Először nem tetszett... aztán megnéztem a vidit és valahogy bennemragadt :)












Alpha & Omega egyik legszebb zenéje!! Annyira de annyira beleszerettem ebbe a farkasok énekébe!! nagyon csodálatos!! egyszerűen imádom!! A film maga eléggé... hát már nem 16 éveseknek találták ki de megnéztem és tetszett :) Aranyos volt nagyon!! :) a fehér farkaska a kedvencem :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése