Bannerem

2010. október 4., hétfő

The Grenma

Van egy zenekar... haláli szöveggel, és eszméletlen zenével... és 3 kedves magyar taggal :D
Igen!! Ez a The Grenma!!!!
Jelentem én hatalmas Grenma Rajongó vagyok... de annyira hogy az énekes (Csongi) törölközőjét is elkértem XD (igen!! Hülye vagyok!!XD)
Nos hogy ezt ide miért is írom le??
Mert ehhez kapcsolódik a következő link, aminek bizonyára sok sok Grenma rajongó örülni fog :)
Van egy olyan, ahol kérdéseket lehet feltenni a zenekarnak, és bizony... Ők válaszolnak nekünk!! :D
Nagyon aranyosak és kedvesek... na meg van benne néhány olyan poén hogy az imént nyeltem félre a sütit XD (almáspite... ezt nem részletezem hogy milyen... a lényeg hogy az egyik kedvencem anyától :D)
Szóval az oldal linkje :) (egy Grenma koncerten megismert csajtól kaptam a linket, akivel azóta is(koncert előtt óta) barátságban vagyok :) KÖSZÖNÖM NIKI!)

Nos ... akkor a link : The Grenma Formspring

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése