Bannerem

2010. október 8., péntek

Élménybeszámoló fórumra :D Írtam egy pár sort XD

Csajok... ez az új rész... 
 :spoiler: nagyon szomorú :( én komolyan elsírtam magam egy párszor.. vagy legalábbis a sírás szélén álltam... rendes volt Stefitől, hogy békét akart kötni Damon helyett... viszont Masont nagyon megutáltam, hogy beköpte őket Líznek... az a Verbéna az innivalóba dolog meg kurvára nagy hátba döfés volt... szemétség a tetőfokon!!! Nagyon megutáltam a Csávót az szent!! és amikor Lelőtték Damonékat... mint amikor a Lexis jelenet volt... akkor is elsírtam magam és tökre pánikoltam... szörnyű rész volt... Caroline meg aranyos volt, hogy segített nekik... de az nagyon komoly volt amikor földre terített az embereit és "Szia Anya" XDXD szegény Líz... az az arc nála :/ na meg am amikor Damon felállította... én is megrezzentem, de nem ölte meg és ez csodálatos dolog volt tőle... meg az, hogy Lízt a barátjának fogadta... reméljük hogy a mi kis rendőrnőnk nem lesz áruló :/.
Aztán jött az a rész, mikor Líz elmondta Damonnak, hogy Carolinet már nem tartja lányának... és mindezt Caroline hallotta... szörnyű volt :( Nagyon sajnáltam őt, és egyre kezdem megkedvelni a csajt... kezd normális lenni... és látszik hogy jó barát, hisz elmondta Elenának a dolgokat... 
És akkor térjünk Elenára... nagyon aranyos volt tőle az a rész, amikor valami olyasmit mondott Damonnak, hogy "Az volt az én barátom..." és aztán Damon is olyan kedves volt, hogy segített megértetni Elenával, hogy Stefinek szüksége van vérre. az egész pillanat olyan jó volt és megjegyzem, hogy az alatt a rész alatt hallható szám megigézett... nagyon szeretem... mostani új kedvencem lett :)  és aztán, amikor Stefi ivott Elena véréből... Jaj olyan aranyos volt  :angyal:
nah de még egy valakiről nem beszéltünk... Jeremy megint az aranyos fiút játszotta... és az, hogy így kezdenek összebarátkozni Tylerrel... nagyon örülök neki :D 
majd amikor a csaj legurult a lépcsőről.. bennem is megállt az ütő hogy "úr istenem akkor most Tyler...." de nem :D nagyon megrémített a hülye csaj XD 
Jaj meg nem értem Kathrinet egyáltalán... minek kel neki az a kő? Remélem mihamarabb megtudjuk :D Viszont Masonban hatalmasat csalódtam... nem gondoltam volna hogy ő s Kathrine csapdájába esett -.-":spoiler:
Na de asszem ennyi volt amit közölni akartam... tudom mininovella, de most írhatnékom van na :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése