Bannerem

2010. október 19., kedd

Válasz Szattitól

"Nekem is nagyon nagyon fogsz hiányozni és igaz, nem két hétre megyek el, mint nyáron, de most akkor is rosszabb, mert még netem sem lesz. Viszont már nagyon várom, hogy induljunk. Kicsit deja vu érzésem van, mint amikor az Árnyak Ébredésében írok egy ilyen részt. Még kicsit a helyszín is stimmel:) Hegyeket fogok látni, rengeteget. Lehet, mire haza érek, már hegyfóbiám lesz:D De minden emléket, élményt, poént, érzést, minden olyan dolgot, amit tapasztalok, mélyen megőrzöm magamban és amint elhangzik majd tőlem az a bűvös szó, hogy Hazaértünk, rögtön elmesélek neked minent, de olyan részletességgel, hogy te is ott érzed majd magad, ahol én voltam. És tudod, miért? Mert ahányszor járunk majd valahol, nem lesz olyan pillanat, hogy ne jutnál eszembe:) Nagyon sokat fogo rád gondolni, hogy most éppenm hogyan reagálnál, mit mondanál, hogyan nyüszítenél:D Úgyhogy magammal viszlek, hozzáteszem lélekben, kutyámként, hogy megugathasd, akit kell:D:D Csak, hogy ne unatkozz az út alatt:) Vigyázz addig is az én Robomra, Damonre és V. Csabára:) De legfőképpen magadra!"


Vigyázok Drága Szattim!!! Minden nap megnézem hogy a helyükön van e (Az ágyadon melegítőként) És majd az én vállamon sírnak, hogy mikor jössz már... majd rendezünk egy ilyen sírós partyt a fiúkkal XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése