Bannerem

2010. október 5., kedd

Levél a Jézuskához!

ѕzσƒƒy                    ♥тнє gяєимa♥       üzenete:
*jaj a Grenma hamarosan új számokat produkál!!! °° jaj annyira várom már :é Jézuskától azt kérem... (kíváncsi vagyok hogy jézuska mit fog szólni a levelemhez... " Jó estét uram! bizonyára láttad, hogy egész évben jó voltam... talán az egyetlen rossz dolog amit tettem hogy talán majdnem megöltem étellel/itallal egy embert, merthát annyira felnevetett hogy megakadt a torkán az étek... ki tudja talán már kiengedték a korházból vagy a hullaházból... nem tudom én sem... azóta se hallottam róla semmit... talán már megvolt a temetés is :/ Na de most na... más több rosszat csinál mint én... azt a két dolgot (hogy megöltem egy emberi lényt, és nem mentem el a temetésére) igazán elnézhetnéd :é! Na de szeretném továbbítani szívemnek nagy kívánságát!! Egy bizonyos lemezt szeretnék karácsonyra, amit ha jól tudom "Mindenki Beka***tja" címmel kerül boltokba, ha még ebben az évben kiadják :é A The Grenma új albuma, és bár ha lesz benne néhány csúnya szó... kérlek Vedd meg nekem és továbbítsd a Mikulással... legalább halgat egy kis zenét utazás közben :é megengedem neki! Üdvözletem neked, a Mikulásnak, a rénszarvasoknak és a kis pénzeszsákoknak.. a manóknak :é! )
*:D

Elmondtam ez után egy miatyánkot is!! Komolyan én egyre jobban érzem magam megint :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése